

Getoond werd o.a. een project van:
– Manu Dudink
– Pierrette Schoon
– Hella Sluyters
– Knoest
– Liesbeth de Waal
In de ondergrondse ruimte van het schitterende pand “De Blauwe Hand” in Bergen op Zoom kon tijdens het monumenten weekend dit project bezocht worden. En de kelder is nu dank zij de 466 bezoekers extra gevuld met herinneringen.
Zie ook https://arsis-boz.nl/plekken-van-plezier-kunsten-in-de-monumenten/







Kortom een zeer geslaagd project.
